Doprava a platba

Dodací lhůty

U každého produktu na našem eshopu uvádíme dodací lhůtu. Potřebujete-li zjistit, kdy bude zásilka doručena Vámi zvoleným způsobem dopravy, přehled naleznete u každého produktu v tabulce „Když teď produkt objednám, kdy jej obdržím?“.

Možnosti dopravy

Kurýrní služba FOFR doručuje zásilky následující pracovní den po převzetí balíčku na našem centrálním skladě v Krnově. Expedici zásilky Vám vždy potvrdíme emailem.

Cena dopravy

Pokud není uvedeno u produktu „Doprava zdarma“, řídí se ceníkem uvedeným níže.

Způsob dopravy Cena dopravy
Rozměr matrace do 4000 Kč nad 4000 Kč  
Expresní doprava FOFR 195 x 80 250 Kč ZDARMA  
195 x 85 250 Kč ZDARMA  
200 x 80 250 Kč ZDARMA  
200 x 90 250 Kč ZDARMA  
200 x 100 250 Kč ZDARMA  
200 x 120 250 Kč viz tab. níže  
200 x 140 250 Kč viz tab. níže  
200 x 160 250 Kč viz tab. níže  
200 x 180 250 Kč viz tab. níže  
DOBĚREČNÉ   +50 Kč +50 Kč  
Způsob dopravy Cena dopravy
Rozměr matrace do 10000 Kč 10000 – 20000 Kč nad 20000 Kč
Expresní doprava FOFR 200 x 120 200 Kč 150 Kč ZDARMA
200 x 140 200 Kč 150 Kč ZDARMA
200 x 160 200 Kč 150 Kč ZDARMA
200 x 180 200 Kč 150 Kč ZDARMA
DOBĚREČNÉ   +50 Kč +50 Kč +50 Kč

Jak probíhá doručení balíčku prostřednictvím FOFR?

Kurýr zásilku přiveze na uvedenou dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 16. hodinou přesná hodinu nelze určit, jelikož dopravci mají své trasy. Doporučujeme při zadání objednávky zvolit dodací adresu, na které se po většinu dne vyskytujete, kurýři FOFR Vám zásilku doručí kamkoli, samozřejmě i do zaměstnání. Kurýři služby FOFR kontaktují zákazníky telefonicky v den doručení v dopoledních hodinách, aby se s Vámi domluvili na časových možnostech a místě předání. V případě, že po telefonické dohodě nebudete na adrese zastižen, kurýrní služba se pokusí balíček dodat následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete přítomni, zásilka bude vrácena na náš centrální sklad a objednávku budeme nuceni stornovat. Rádi bychom upozornili, že nejsme schopni předem ovlivnit hodinu doručení. Konkrétní čas dodání je možné dohodnout přímo s kurýrem v den doručování zásilky.

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 776 747 677, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od emailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince 776 747 677.

Možnosti platby

Pro Váš maximální komfort nabízíme několik způsobů provedení platby. Stačí zvolit ten, který je pro Vás nejpohodlnější. Možnosti platby pro Vaši objednávku se Vám zobrazí v rámci volby způsobu dopravy.

Dobírka

Platba na dobírku znamená, že za balík zaplatíte přímo kurýrovi přepravní služby, který Vám zásilku přiveze. Stručně řečeno, cenu balíčku uhradíte hotově při převzetí.

Platba předem na účet

Zvolíte-li platbu předem na účet, zašleme Vám po zpracování Vaší objednávky podklady pro provedení platby na Váš email. Jako variabilní symbol platby je potřeba vždy uvést číslo objednávky. Po připsání platby na náš účet objednávku odešleme. Berte prosím na vědomí, že platby složenkou neakceptujeme. V případě, že Vaši platbu neobdržíme do 10ti pracovních dnů, budeme nuceni objednávku stornovat.

Platba v hotovosti

Při odběru zboží na prodejně v Krnově lze platit v hotovosti a platební kartou.

visa mastercard

Menu

Poradíme vám s výběrem, volejte: +420 774 767 477

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení Vašeho prohlížeče.