Zákaznické centrum

+420 774 767 477

Zákaznická linky je Vám k dispozici v pracovní dny od 7:00 do 15:30 hodin.

Email zákaznického servisu:

info@kralovske-spani.cz

Služby

Zákaznický servis kralovske-spani.cz je zde pro Váš pohodlný nákup. Ochotně Vám podáme veškeré informace o produktech a jejich dostupnosti. Poradíme Vám s výběrem toho správného zboží, stejně jako s volbou platby či dopravy pro Vaši zásilku. Objednávku snadno učiníte telefonicky s asistenty na našich infolinkách. Potřebujete-li zjistit, v jakém stavu je Vaše objednávka, kdy Vám bude balíček doručen nebo připraven k vyzvednutí, neváhejte se na nás obrátit. Jakékoli úpravy již vytvořených objednávek s Vámi pohodlně vyřídíme po telefonu, ať už se jedná o změnu adresy nebo doplnění zboží.

Reklamace

Reklamace se vztahují na zboží s výrobní vadou, která se projeví v záruční době 24 měsíců, není-li záruční lhůta vzhledem k povaze daného zboží zkrácena. Záruční doba začíná běžet okamžikem převzetí zboží kupujícím. Záruka se nevztahuje na zboží poškozené nevhodným zacházením nebo špatným skladováním, stejně tak na zboží opotřebené běžným užíváním.

Záruka se nevztahuje:

  • Vady zboží, na něž byla poskytnuta sleva.
  • Běžné opotřebení- změnu barvy použitých materiálů, která může být způsobena atmosférickými vlivy, opotřebení potahu a částečné změknutí použitých materiálů.
  • Vady způsobené při dopravě zboží dopravním prostředkem zákazníka.
  • Vady způsobené nevhodným skladováním, nesprávně provedenou montáží, nevhodným uložením, opravou, údržbou, nebo nesprávným používáním zboží.
  • Drobné odchylky potahových látek v barevném tónu proti vzorku látky.
  • Proležení, které nepřesahuje 13% z celkové výšky matrace dle ČSN 91 1004.
  • Lamelové rošty jsou standartně dodávány o 4 cm kratší a o 1 cm užší.
  • Tolerance u rozměrů (délka, šířka) je +/- 1 cm.

Jak postupovat při reklamaci?

V případě reklamace prosím vždy nejdříve telefonicky kontaktujte náš zákaznický servis. Zboží lze předat k reklamaci na prodejně v Krnově (Hlavní náměstí 18/16) nebo zaslat na adresu MW&Partner s.r.o., Hlavní náměstí 48/16, Krnov 794 01:

  • matrace nesmí být poslány na reklamaci hygienicky znečištěné !!!**
  • matrace nesmí být poslané na reklamaci přehnuté ani srolované (vyjma komprimovaných matrací),
  • musí být řádně zabaleny a zalepeny v igelitu (ne ve strečové folii) tak, aby přepravou nedošlo k ušpinění nebo jinému poškození reklamovaného zbo­ží.

v případě opravněné reklamace zajistíme dopravu od Vás k nám na naše náklady, případně reklamované zboží přijede vyměnit výrobce matrací, což je nejčastější a nejkomfortněj­ší postup

Jak postupovat, když jste obdrželi jiné zboží, než jste objednali?

Ačkoli děláme maximum pro to, aby k pochybení při expedici zboží nedocházelo, ve výjimečných případech může dojít k tomu, že obdržíte jiné zboží, než jste objednali a než je uvedeno na faktuře. Jak v takovém případě postupovat? Nejprve nás kontaktujte telefonicky nebo emailem, domluvíme se na co nejsnazším řešení pro Vaši spokojenost.

Mějte prosím na paměti, že je nutné zkontrolovat zboží ihned po převzetí, před jeho rozbalením a použitím. V opačném případě bude průběh výměny značně zkomplikován.

Jak postupovat, pokud zboží bylo doručeno rozbité?

Doručí-li Vám přepravce zásilku, která ponese viditelné známky manipulace, bude rozbalená, rozlepená či mechanicky poškozená, zásilku v žádném případě nepřebírejte. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, abychom se domluvili na dalším postupu.

Odstoupení od smlouvy

Při nákupu přes internet máte dle zákona 367/2000 § 53 odst. 7 právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od okamžiku, kdy zboží převezmete, ať už na prodejně nebo od přepravní služby. Pokud si přejete od smlouvy odstoupit a zboží vrátit, kontaktujte prosím předem náš zákaznický servis. Zboží následně můžete včetně faktury zaslat na adresu MW&Partner s.r.o., Hlavní náměstí 48/16, Krnov 794 01, případně přinést na krnovskou prodejnu. Cena zboží Vám pak bude zaslána na účet, resp. vyplacena v hotovosti na prodejně.

V případě odstoupení od smlouvy je nutné odevzdat zboží nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení, pokud možno v původním obalu a s veškerým příslušenstvím. Při nedodržení těchto podmínek jsme oprávněni uplatnit kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží formou odpočtu z vracené částky.

Doporučení, prosím čtěte !

Pokud si nejste jisti, zda vám matrace bude vyhovovat, ponechte průhledný obal na matraci a takto matraci vyzkoušejte, pokud bude průhledná folie na matraci odstraněna, bere se za to, že matrace byla užívána, proto při vrácení matrace či polštáře bude odečtena částka za nový potah, tímto nezaniká nárok na vrácení matrace do 14dní

visa mastercard

Menu

Poradíme vám s výběrem, volejte: +420 774 767 477

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení Vašeho prohlížeče.